covid19 ile ilgili bulabildiğim postlar, videolar, karikatürler, resimler, tweetler, miimler

Coronavirus üzerine yapılmış çoğunluğu komikli kimisi üzen paylaşımlar.


@1anonimmisim nerde o eski tivitler @eskitvitler · 56m arkadaşlar...


FCK ömerdinaryus @pardondabune Oct 2 7 yaşında kuran kursunda 'ayın' harfini...


(Kaydırmalı) 1 Aysın Özay @aysnozay Dün sırt çantasıyla bir yere yetişmeye...


fatmazel @fatmazel · 14 sa yildiz icin parayi nereye oduyolar en cok merak...


karışık yükle reis 1.doz biontech 2.doz turkovac aşısı oldum. ALFA BAHİS


Azizpeder @Aputotenen Kardeşim Almanya'dan dijon hardal getirdi. 75...


Z kuşağı @Zkusagiz AbdulKadir Kaya 6 saat ·O nenem öldü çok şükür akp bi oy...


scofield @tinercimayki · 3h 000 medeni tartisma... özlemistik Arda...


Doğuş @oradangoluvar · 3h 18 yaşındaki kuzenimin bilgisayarından Youtube'a...


redditboi @redditboi yaşım 35 ahk Iveledi ananıi sik rim oruspucu kardeşim...


FCK ömerdinaryus @pardondabune · Oct 2 7 yaşında kuran kursunda 'ayın'...


nisa aka gollum @artfuldepp · Oct 2 Keşke lisedeyken ilk iki yılım coronadan...


taha @tahaoct - Oct 3 BEN Bİ CAPSE BU KADAR GÜLMEMİSTİM HAJWKSLXLEPDŞCĞ...


Önder Şeren @onderseren Takip ediliyor Msn varken kafa rahattı. Msnde...


Sonunda yasaklar kalkıyor 1 Temmuz itibariyle Sokağa çıkma kısıtlamaları...


Sksjdjddjssjsjdj sümeyye @perisanoldukk · 3 dk atama bekliyorum 2 yıldır 1...


sad pics for sad people @sadpicturess · 22h Annemi üç ay önce kaybettik ve...


J.Şamil Germenler @JosefGermenler · 19h Karıyla yaklaşık 10 yıldır...


Oğuzhan @oguzhnyuksel arkadaşıma en güzelini seçmesi için attığım fotolar


toplu taşımada ayakta yaşlı görünce me