DEV ÖYKÜ Nuri Bilge Ceylan Sineması - Nuri!.. Aslanım nedir derdin senin,aşık mısın,dalgın mısın?… niye sürekli sabit...

DEV ÖYKÜ
Nuri Bilge Ceylan Sineması

- Nuri!..
Aslanım nedir derdin senin,aşık mısın,dalgın mısın?…
niye sürekli sabit lan bu kamera..acıcık oynatsan ölür
müsün vijdansız..
dur..dur..dur..bak..bak..bak..ömür mü geçer lan böyle
zaten uzun uzun görüntüler..bari bir radyo aç da neşemizi
bulalım.Koskoca film geldi geçti müzik yok içinde
+ Abi ben sinemada müziğin duyguları öldürdüğüne inanıyorum..
- Ben ölüyodum lan..ben ölüyodum..can veriyordum az daha
filmin sonunu getirene kadar
+ Ehh yorulun sizde kardeşim biraz..
- Ulan zaten 8-12 mesai yapmışım ebem skilmiş daha ne
yorulucam lan..daha ne yorulucam.ne istiyorsun lan şu
milletten? gavur yapmaz senin yaptığını.Cemiyet düşmanı seni
+ Abi dur minimalist sinema…
- Hep sıkıntı hep kasvet ..mına koyiim hiç mi şu hayatta
düğün,nişan yok..leblebi gibi topladın ödülleri festivaller
de yetmedi Cannes'de biblo gibi ödülü aldın hala minimalist
sinema diyosun.aç oğlum kesenin ucunu..kıy paraya bırak yap
bi dev prodüksiyon,boğulacaksan büyük denizde boğul..
+ Haklısın abi zaten uğursuz geldi bu ödül bana atıcam..
- Atma lan bana ver
+ Yok lan atıcam..
- Düştüğü yeri gördüm ehe ehe…
+ Lan oğlum alma lan..Pis o ödül pis..eli filan boyuyo hep
almasana göt..

2016-05-26 09:01:57 GMT
#karikatur #karikatür #umut sarıkaya #işimdeyim gücümdeyim #kadın anam #naber #uykusuz

AMP versiyonu