guldumnet postlari

PETSIPet Storie ć
@petstoriee
Çevremde yılışık sevgililer görünce

PETSIPet Storie ć @petstoriee Çevremde yılışık sevgililer görünce

Karaca mi 211o
Aynen Sevgilimi almiştin benden
21:11
Evet güzel kizdi
21:11
Intikam alacam demiştim
2111
9GEIKK
Kardeşim degilmi...

Karaca mi 211o Aynen Sevgilimi almiştin benden 21:11 Evet güzel kizdi 21:11 Intikam alacam demiştim 2111 9GEIKK Kardeşim degilmi...

Çiftlik Bank Mağdurları
Arkadaşlar şimdi mehmet aydin bey kesin kaçtı değil mi? paramizi geri
ödemicek yani?

Çiftlik Bank Mağdurları Arkadaşlar şimdi mehmet aydin bey kesin kaçtı değil mi? paramizi geri ödemicek yani?

Büşra Deveci @bsradvci 12h
Solda ki Türk erkeği yani
Translate Tweet
Mehmet Dilbaz mehmet dilbaz 12h
ki bitişik...

Büşra Deveci @bsradvci 12h Solda ki Türk erkeği yani Translate Tweet Mehmet Dilbaz mehmet dilbaz 12h ki bitişik...

takım arkadaşın tankinla kaza yaptı (-10 ilişki)
çekici bir kadınla tanıştın,
ama yasam tarzindan etkilenmedi.
oda uzmanı:"nin...

takım arkadaşın tankinla kaza yaptı (-10 ilişki) çekici bir kadınla tanıştın, ama yasam tarzindan etkilenmedi. oda uzmanı:"nin...

TOŞKO AMA MAG FACTS
@toskofacts
kumayin arkadaslar ulkenin
mala ihtiyaci var bakin teyzem
ogretmen 17 takipcisi var benim...

TOŞKO AMA MAG FACTS @toskofacts kumayin arkadaslar ulkenin mala ihtiyaci var bakin teyzem ogretmen 17 takipcisi var benim...

Instagram'a
story atmak
WhatsApp'a
story atmak
Omor yrick
Aynı storyi hem Instagram'a
hem de WhatsAppa
aynı anda atmak

Instagram'a story atmak WhatsApp'a story atmak Omor yrick Aynı storyi hem Instagram'a hem de WhatsAppa aynı anda atmak

kıza k
kurtarıyim
anka diye diye kızın ismi
ni unutmuşum ya ajshsjshsja durumu nasil
\ He adl 9024 23:56
Kanka
çevrimiçi
sende...

kıza k kurtarıyim anka diye diye kızın ismi ni unutmuşum ya ajshsjshsja durumu nasil \ He adl 9024 23:56 Kanka çevrimiçi sende...

Hangi çocuğunu daha çok seviyosun diye
sorulduğunda babam. Sağdaki ben..

Hangi çocuğunu daha çok seviyosun diye sorulduğunda babam. Sağdaki ben..

Çalındi' dediği koyunlar çalintı çıktı
Güncel haberleri
Aydinin Karacasu ilçesinde
jandarmaya koyunlarinin çalındiğini
söyleyen...

Çalındi' dediği koyunlar çalintı çıktı Güncel haberleri Aydinin Karacasu ilçesinde jandarmaya koyunlarinin çalındiğini söyleyen...

-REST
+Gördüm. Neyiniz var?
3 AS
+4 kız
-4 kız? Allah bağışlasın

-REST +Gördüm. Neyiniz var? 3 AS +4 kız -4 kız? Allah bağışlasın

Koçum Kosecki
@KocumKosecki
Evlilikte birinci haftam dolmak
üzere. Yeni bir raf...

Koçum Kosecki @KocumKosecki Evlilikte birinci haftam dolmak üzere. Yeni bir raf...

İshakhan Karahanlı
@Sehzadebey191
Restoranlarda neden tek kişilik
masalar yok kardeşim iki kişilik
masayi işgal etmeye...

İshakhan Karahanlı @Sehzadebey191 Restoranlarda neden tek kişilik masalar yok kardeşim iki kişilik masayi işgal etmeye...