ilginç lise hatıraları düzenle basligi sill arastir▼ 1. bizim bir matematikçimiz vardı, geometriye falan da o girerdi. kel,...

ilginç lise hatıraları
düzenle basligi sill
arastir▼
1. bizim bir matematikçimiz vardı, geometriye falan da o girerdi. kel, kendini beğenmiş, egoist bir şey işte.
bilirsiniz o tipleri. soruları işlem kalabalığı diye pata küte çözüp geçer, sonra da öğretmiş gibi kol kol
ödev verirdi. sinavları zaten ahiret sinavi gibi, astronot yetiştiriyor sanki pezevenk. neyse bir ara bunun
doğum günü müydu neydi, yan sınif gidip klas bir gömlek alm
gibi bir şeydi bu arada. onları çok severdi, bizden tiksinirdi falan filan. notlarda da ona göre kıyak
geçerdi tabi ibne, efendime söylüyüm, dedik biz d
ama öyle bir şey olsun ki açinca mesajımizı d
konuşamasın bize. düşündük taşındık, ald
makinesi gibi duruyor öğretmen masasinin yaninda. bir de osuruktan tayyare kurdele attık üstüne, ooh
mis. bu geldi. beklemiyor ya tabi boyle bir jest, şaşırdi. 12847 yıldır gülmemiş de ilk defa gülüyormuş
gibi bir şeyler oldu yüzünde,mutluluk ifadesiydi sanırım. sonra duygusal bir konuşma yaptı, bizi aslında
çok sevdiğinden falan bahsetti. zekisiniz ama çalışmiyorsunuza, ben sizi düşünüyoruma getirdi, klasik.
sonra koliyi kucakladı, masaya koydu. büyük bir hevesle açtı. bir kutu jöle ve kafam kadar tarak
sonrası beyaz işik bende.
ten yan sınifin danişman hocası
bir hediye alalım bari, aramızdaki buzlar erisin
elim, biraz göt olsun yani, daha da yarak kürek
k bit şeyler, koyduk koliye. aynen, bildiğiniz koli. çamaşır
..
#319736 17 Ocak 2016 20:47-17 Ocak 2016 20:48 charm ander

2016-01-19 21:33:04 GMT
#komik #komikli #caps #incicaps #keps #cezmikalorifer #komedidunyasi #komikresim #komikvideo #karikatur #bobiler #umutsarikaya

AMP versiyonu