Firat Çetin
pakiteysis
Evde gün var. Odamda kendimi nazi
askerlerinin bastığı evin bodrum katındaki
gizli bölmede saklanan...

Firat Çetin pakiteysis Evde gün var. Odamda kendimi nazi askerlerinin bastığı evin bodrum katındaki gizli bölmede saklanan...

Mehmet Ali
@mehmetmetali
Takip ediliyor
Çocuk kıza talip olmuş ailesi oğlum kizin
istekleri maliyetli bekleyelim demiş...

Mehmet Ali @mehmetmetali Takip ediliyor Çocuk kıza talip olmuş ailesi oğlum kizin istekleri maliyetli bekleyelim demiş...

Firat Çetin
pakiteysis
Evde gün var. Odamda kendimi nazi
askerlerinin bastığı evin bodrum katındaki
gizli bölmede saklanan...

Firat Çetin pakiteysis Evde gün var. Odamda kendimi nazi askerlerinin bastığı evin bodrum katındaki gizli bölmede saklanan...

Takip ediliyor
herkes mi tatilde herkes mi mutlu kimsenin
mi derdi yok tek çalişan sinir stresli ben
miyim aq
366
895

Takip ediliyor herkes mi tatilde herkes mi mutlu kimsenin mi derdi yok tek çalişan sinir stresli ben miyim aq 366 895

Inci-Keps
@incikep:s
turkish horror story
Ingilizce dilinden çevir
FOX
FOX
3 ANAHABER
BAYRAMDAGELMEDILER'DİYE'EVLATLARINI"VURDU

Inci-Keps @incikep:s turkish horror story Ingilizce dilinden çevir FOX FOX 3 ANAHABER BAYRAMDAGELMEDILER'DİYE'EVLATLARINI"VURDU

Jale Şahin @jalesahins 6 dk
sitede orospu kokusu aliyorum
Çağrı Taner
@cagritaner
@jalesahins terledin galiba
19:11 19 Tem 2015

Jale Şahin @jalesahins 6 dk sitede orospu kokusu aliyorum Çağrı Taner @cagritaner @jalesahins terledin galiba 19:11 19 Tem 2015

Ismail Abi
@ismailabimm
0
Takip ediliyor
Tatile giden arkadaşlarımı görünce ben
gidin bakalim siz gidin.
ben burada cicekleri...

Ismail Abi @ismailabimm 0 Takip ediliyor Tatile giden arkadaşlarımı görünce ben gidin bakalim siz gidin. ben burada cicekleri...

İnci-Keps
@incikeps
elime para geçince ben
Param, param, param Canim para
beaa
610m
RDES PAYI
boltanncas
19.07.2015 00:03

İnci-Keps @incikeps elime para geçince ben Param, param, param Canim para beaa 610m RDES PAYI boltanncas 19.07.2015 00:03

Çağri Taner
@cagritaner
Otobüse binen kişiye aşık olup, indikten
sonra aşk acısı çeken tek milletiz amk
13:40-19 Tem 2015
3女111

Çağri Taner @cagritaner Otobüse binen kişiye aşık olup, indikten sonra aşk acısı çeken tek milletiz amk 13:40-19 Tem 2015 3女111

Canimmm
gircez
12:47
Hangi restaurant 12:48
Murat 14:03
Efendim aşkim 14:06
Ben ayrılmak istiyorum
14:07
Noldu birden böyle???...

Canimmm gircez 12:47 Hangi restaurant 12:48 Murat 14:03 Efendim aşkim 14:06 Ben ayrılmak istiyorum 14:07 Noldu birden böyle???...

Çağrı Taner
@cagritaner
Soğan yağ salça üçlüsüne ne
katarsan kat yemek oluyo. Ha
buna rağmen yemek yapamayan
kız varsa da...

Çağrı Taner @cagritaner Soğan yağ salça üçlüsüne ne katarsan kat yemek oluyo. Ha buna rağmen yemek yapamayan kız varsa da...

Çagri Taner
@cagritaner
Kardeşim nerelerdesin sen ya? Bi ara bi
yerlerde oturup telefonlarımizla uğraşalım
sonra dağılirız...

Çagri Taner @cagritaner Kardeşim nerelerdesin sen ya? Bi ara bi yerlerde oturup telefonlarımizla uğraşalım sonra dağılirız...

Çağri Taner
@cagritaner
iyi olmadığımız halde ingilizce hocası how
are u today dediğinde fine thanks and you
diyen çocuklardık...

Çağri Taner @cagritaner iyi olmadığımız halde ingilizce hocası how are u today dediğinde fine thanks and you diyen çocuklardık...

Evseksisi
@Evseksisi
Sevgili kizlar! Bu fotoğrafa 5 sn bakıp
erkek arkadaşınıza doğru dönünce
duvar görüyosunuz.
00:49 18 Tem...

Evseksisi @Evseksisi Sevgili kizlar! Bu fotoğrafa 5 sn bakıp erkek arkadaşınıza doğru dönünce duvar görüyosunuz. 00:49 18 Tem...